Gangs of London
The city of London is being torn apart by the turbulent power struggles of the international gangs that control it and the sudden power vacuum that's created when the head of London's most powerful crime family is assassinated.
London's most powerful criminal is found dead and nobody knows who ordered the hit; Sean Wallace puts a stop to all criminal business in London until he finds his father's killer.
Tensions continue to grow on the morning of Finn's funeral; creating as much chaos as he prevents, Elliot Finch goes deeper and deeper into London's murky underworld.
Hidden away in a farmhouse in the middle of nowhere, Darren wrestles with the chaos he's unleashed.