Gemusetto Machu Picchu
Sportsman/relic-thief Makasu travels the world defeating pantheons in sports and stealing their mystical artifacts.
On his way to the sea to challenge Mama Cocha, the water goddess, in tennis, Makasu is tricked by Interpol and is forced to deal with unlikely water beasts; Makasu holds hands with the God of Tennis and sings at one point.
In Ukhu Pacha, the Inca underworld, God of Death Supay lulls Makasu into a dream-like trance, forcing him to revisit visions of his time at Sports Academy High School known as the All Supotsu Academy for All Sports.
Relaxing after a treacherous ultra-merge, Makasu revels in the warm springs of the heavenly Hanan Pacha, but erotic ladies in the pools keep attempting to lull him into sports complacency.
Delving deep into the core of Incan cosmos, the aging creator deity Viracocha creaks and crumbles as he lifts his gigantic racket to challenge Makasu.