Generation Drag
Born This Way
Liz struggles to get Nabela's grandmother to support Nabela's drag dreams, and Vinny's dad expresses concerns about Vinny getting bullied.
Noah confronts her parents about family portraits from before her transition, and Nabela enlists a surprise guest to join her at a local drag show.
Vinny, Noah and Nabela get some last-minute help from their drag moms, and Jameson's emotions get the best of him while practicing his song.
The kids and their families arrive at Dragutante full of excitement. Noah gets a big surprise, and Jameson is anxious about performing his song.
After weeks of practice, anticipation and nerves, it's finally time for the kids to perform, but not everyone's performance goes as planned.