Ghost Adventures: Serial Killer Spirits
From a house linked to Ted Bundy to the prison that held John Gacy, Zak and the crew visit locations teeming with the dark energies of serial killers.
Serial Killer Spirits: H.H. Holmes Murder House
Zak and the crew investigate the Indiana home where H.H. Holmes killed a nine-year-old boy.
Serial Killer Spirits: John Gacy Prison
Zak and the crew investigate the Illinois prison once occupied by serial killer John Gacy.
Zak and the crew investigate the Iowa jail that once held prolific serial killer Jake Bird.
Zak and the crew investigate a Utah home overloaded with satanic rituals and violence.