Ghost Brothers: Lights Out
The Ghost Brothers -- Dalen Spratt, Juwan Mass and Marcus Harvey -- flip the switch and turn up the fear at iconic paranormal hot spots.
Dead and Forgotten
Dalen, Juwan and Marcus delve deep into the sordid past of a notoriously haunted asylum in Michigan.
Dalen, Juwan and Marcus delve into the murky and murderous past of an old Louisiana jail.
Dalen, Juwan, and Marcus uncover gruesome truths at the infamous Yuma Territorial Prison.
Dalen, Juwan and Marcus dig into the haunted past of Arizona's notorious Vulture Mine.
Dalen, Juwan and Marcus shine a light on the horrific haunting of the Pensacola Lighthouse.