Ghosts of Devil's Perch
Butte, Montana, is gripped by a terrifying supernatural uprising. To restore order, the mayor and sheriff enlist the help of paranormal investigators Dave Schrader, Cindy Kaza and K.D. Stafford to stop the wave of unnatural occurrences plaguing the historic mining town.
Blood Feud
Dave, Cindy and K.D. get caught in the throes of a paranormal blood feud while investigating a Gilded Age mansion in downtown Butte, Montana.
The Axe Man
The haunting of Butte hits close to home when one of the team is viciously attacked by an unseen force in a former shanty town with a sordid past.
Dave, Cindy and K.D. uncover a history of murder and madness in a historic mansion after two witnesses report an encounter a ghostly intruder.
A terrifying brush with a shadow man in an unassuming home on a quiet residential street may hold the key to what is haunting Butte and why.
A dark, aggressive force stalks the team as they investigate reports of paranormal attacks at Butte's legendary Dumas Brothel.