Ghosts Off Grid
At an off-grid site, Jordyn and Johnny, equipped with cameras, seek local insights into hauntings; they then cut electricity to look for fabled spirits or new phenomena.
Johnny and Jordyn check-in to a former convent now turned bed and breakfast where the ghostly nuns like to play games with their guests.
The resident of a cottage community reaches out to the guys to explore rumors of whether her roommates tales of a ghostly presence is true; as they take the house off grid, the guys begin to uncover a haunted history connected to a maritime tragedy.