Gilmore Girls: A Year in the Life
Set nearly a decade after the finale of the original series, this revival follows Lorelai, Rory and Emily Gilmore through four seasons of change.
Fresh from a career high, Rory pays a visit to Stars Hollow. Emily copes with Richard’s death. The inn keeps Lorelai busy as she ponders her future.
As Rory’s secret London love affair continues, working on her book proposal becomes increasingly difficult. Lorelai and Emily go to therapy together.
Rory tries to save Stars Hollow Gazette from shutting down. Lorelai sits on the advisory committee for Taylor’s musical. Rory worries about Emily.
At odds with the most important people in her life, Lorelai seeks wisdom in nature. Rory goes out for a wild night with an unexpected crowd.