Glitch Techs
Age of Hinobi
A tournament for the city's best gamers brings together High Five and Miko, two competitors who figure out something fishy is going on.
Tutorial Mode
Glitch Tech training turns out to be a bore, so Miko and High Five try to inject some fun into their session with gross consequences.
It's Miko and High Five's first official day on the job, but crisis strikes when Miko's high-tech gear gets stolen by a peculiar bird.
After a glitch turns Casino into a character from his favorite video game, it's up to High Five to save him.
Miko and High Five arrive at a house where other Glitch Techs have gone missing, and they walk into a familiar game full of surprises.
High Five finds out the hard way what makes a good leader when he steps up to head a team against four glitches that are on the loose.