Glitch
A young woman joins forces with a UFO enthusiast to investigate her boyfriend's sudden disappearance and stumbles into a wild conspiracy.
Hong Jihyo tries her best to ignore the return of the strange creature in her life, until its desire for attention becomes impossible to ignore.
Unable to find any sure leads to locate Lee Siguk, Jihyo turns to a community of UFO buffs and is met with hostility.
Huh Bora offers to help Jihyo as long as he's able to document the investigation for her video series; the two make their way to Siguk's apartment.
After getting into a tiff, the two friends go their separate ways; Jihyo turns to the police while Bora tails a real estate agent.
After a surprising find in a stolen hard drive, Jihyo and Bora sneak into the back of a car and end up near a secluded home.
Jihyo and Bora face a series of delays on the way to a psychiatric hospital; Kim Byungjo and Oh Sehee ask a former detective about a mass suicide case.