God Eater
An enemy immune to conventional arms has caused the collapse of civilization and humanity's only hope lies in a new living weapon: the God Arc.
Lenka Utsugi
Lenka and Fenrir train to become God Eaters and get a chance to test their skills when an Aragami attacks.
Lenka and the First Unit head back into battle when Aragami ambush Alisa's transport, but she has little interest in a rescue mission.
Lenka's heroism earns him a place in the First Unit; a shelter is built for the Aegis Project.
Lenka offers a way to ramp up work on the Aegis Project; the team tries to eliminate four targets, but an unexpected interloper sends Alisa into a rage.
Lenka and Alisa try to survive on their own as Alisa's past threatens to overwhelm her.