Gods of Tennis
Bjorn Borg and John McEnroe
Crowds flock to see two tennis superstars face off against each other in the 1981 Wimbledon men's final. The rivalry between sex symbol Bjorn Borg and tabloid bad boy John McEnroe is the fiercest the game has ever seen. Their showdowns in 1980 and 1981 are among the most memorable matches in men's tennis. But their sporting prowess brings with it an intense level of media scrutiny.
It's 1990, and Martina Navratilova has the chance to become the most decorated singles tennis player in Wimbledon history. Her famous rival Chris Evert is America's sweetheart, heralded as the perfect celebrity athlete. She is Navratilova's most formidable opponent, with a reputation for incredible mental toughness. At the heart of their rivalry is Navratilova's search for acceptance.