Good Partner
Cha Eun Gyeong (Jang Na Ra), a star lawyer with 17 years of experience, is renowned for her no-nonsense approach and dedication to her firm’s success. However, her personal life begins to unravel, adding new layers of complexity to her professional challenges. Amidst this turmoil, she encounters Han Yu Ri (Nam Ji Hyun), a rookie lawyer with a strong sense of justice and a fresh perspective. Unlike Eun Gyeong, Yu Ri prioritizes her clients’ needs and is determined to fight against injustice, leading to frequent clashes with the veteran lawyer. Despite their differences, the two women gradually learn to draw strength and inspiration from each other, transforming their initial friction into a powerful partnership. Kim Ga Ra directed this 2024 South Korean law office series.