"It girl" Serena van der Woodsen has returned to Manhattan after a mysterious and self-imposed exile to boarding school.
The Wild Brunch
It's the day right after the Kiss on the Lips party and Serena receives a cold reception from her former best friend Blair.
Blair uncovers information about Serena that may not remain a secret much longer.
Blair is thrilled when her mother chooses her to be the new face of her clothing line.
It's their first official date and Dan tries to impress Serena with an elaborate plan for the date.