Grand Hotel
Wealthy and beautiful guests bask in luxury -- while scandals unfold behind the scenes -- at Miami Beach's last family-owned hotel.
Danny discovers a new piece of information in Sky's disappearance; Alicia and Gigi disagree on how to best run the hotel; Gigi gives a glimpse into her mother's past.
Danny and Jason dive deeper into the mystery of Sky's disappearance; Santiago feels uneasy when an old friend of Gigi's checks into the hotel; Javi is put to work.
Javi finally reveals his big secret to the family; Alicia and Danny's hidden relationship becomes more complicated as new rules are enforced; a past lover of Sky is revealed, adding another suspect to her disappearance.