Gravitation
Hailed as one of the best romantic anime titles, Gravitation is based on the Maki Murakami graphic novel series. Young musician Shuichi Shindo dreams of being a pop star. When his latest lyrics fall at the feet of the dashing Eiri Yuki, it starts a whirlwind romance between the two.