Growing Floret
Erin and Chris Benzakein risk everything to grow their family-run business, Floret Farms, in Washington State's Skagit River Valley.
Groundwork
Erin and Chris can't turn down the opportunity to expand when neighbouring land becomes available, but they quickly realize the soil is depleted. They face new challenges as they troubleshoot before entering their busy season.
Crossroads
While juggling two book projects, a bulb sale and a new farm design, Erin also faces a life-changing decision of whether to expand Floret into a leading dahlia supplier.
Erin reflects on a challenging year and embraces both Floret's new farm design, as well as her role in spreading more beauty in the world through flowers.