Guys with Kids
Chris tries to find a babysitter so he can go to a basketball game without his ex-wife finding out; Gary and Marny get some time alone in an unusual spot; Nick forgets something important.
Nick confesses to having a shared past with Chris' new girlfriend; Gary steels himself for the consequences of forgetting his anniversary.
After having four boys, Marny wants to try for a girl; Sheila plans and signs everyone up for a child CPR class.
Gary experiments with unconventional discipline tactics; Marny insists on helping Chris; a school project leads Nick to feel overly competitive.
Marny agrees to take care of the kids, so Gary can have a break; the guys help Sheila move in hopes of getting back Chris' Giants tickets.