Hanazakari no Kimitachi e
When a dormitory temporarily closes, Nakatsu ends up staying in Mizuki and Sano's room. The boys prepare for dates with girls from St. Blossom High.
Mizuki and some of the guys head to the beach during summer, but it isn't all fun and games; Sano attends a track and field training camp.