Handcrafted Hotels
Ben and his team share insights into creating the Graduate Nashville Hotel, celebrating the city's music identity and Vanderbilt University's culture.
Ben and his team share insights into creating the Graduate Knoxville Hotel, honoring the city's charming setting and University of Tennessee sports.
Ben and his team explain how they incorporated the rich history and sports culture of Chapel Hill, NC, into the Graduate Chapel Hill's design.
Ben shares insights into creating Connecticut's Graduate New Haven hotel, celebrating both old and new styles and the distinguished Yale University.
A jazzy bygone era roars back to life through artists and makers in this stunning 1920s mansion turned hotel Commodore Perry Estate of Austin, Texas.
Ben Weprin and team recount building Graduate Roosevelt Island, combining the futuristic vision of NYC's Cornell Tech with the island's history.