Handyman Saitō in Another World
When handyman Saitou is dropped into a medieval fantasy world, he gathers a warrior, a wizard, and a fairy princess. After Saitou saves everyone during a raid, it becomes clear that having a handyman on an adventure isn’t just useful, it’s essential!
Saitou gets a new life as an adventurer; he joins a party with Raelza, Lafanpan, and Morlock.