HANEBADO!
Despite her great potential, Ayano Hanesaki would rather avoid badminton than play it. But when she meets the driven Nagisa Aragaki, she’s inspired. Encouraged by their coach, Ayano and Nagisa will hit the court and rally against skilled rivals!