Harlan Coben's Shelter
Catch Me If U Can
The investigation into Ashley's disappearance leads the gang to a dangerous man; Shira bumps into an old friend.
Mickey has a breakthrough in the search for Ashley; Chief Taylor has a tense confrontation with Bat Lady.
Mickey makes an outlandish request. Shira finds herself in an awkward position. Ema reacts with rage to a betrayal. A major mystery is solved, but Mickey finds himself in over his head.