Healer
A fighter posing as a night courier agrees to protect a tabloid journalist whose investigation into a long-buried tragedy makes her a target for assassination.
As the Healer gets closer to Young Shin, he continues to wonder how she knows about him and why.
Healer has now tied himself to Young Shin after he intervened on her behalf during an attack.
Young Shin's story is turning out to be a bigger handful than she ever expected; Healer learns that someone is out to get him.