Heart Pairing
For many, marriage is the end goal – but sometimes, it's difficult to get there. This quest brings young people together under the same roof in search of love, with a catch: they must select their prospective partner solely on their responses to a questionnaire meant to assess their compatibility. Hosts Yoon Jong Shin, Lee Chung Ah, Choi Si Won, Park Ji Sun, and Mimi share their thoughts as the contestants meet each other in person for the first time in Italy, hoping to find their future spouse.