Helix
A Center for Disease Control medical team’s investigation of a disease outbreak at a high- tech arctic research lab uncovers the truth about a secretive research project that could threaten the future of humankind.
As Alan’s (Billy Campbell) controversial cure leaves Peter (Neil Napier) clinging to life, the unchecked virus forces Jordan (Jordan Hayes) to make a devastating decision. Walker (Kyra Zagorsky) discovers the surprising truth about her new ally, while Daniel (Meegwun Fairbrother) squares off against Balleseros (Mark Ghanimé).