Hello Kitty: Super Style!
With a blend of kindness, spirit and determination, Hello Kitty helps her friends find happiness while putting on the most appropriate (and cutest) outfits to face each situation.
On A Roll
It’s time for Cherry Town’s Roller Skating Boogie Woogie Party, but Zonty doesn’t know how to roller skate! Athlete Kitty comes to his rescue.
Friendship Day
Everyone makes their best friend a Friendship Day gift, except Frido. Can Artist Kitty help Frido with her gift to Zonty?
Zing has always been the champion of Cherry Town...until Vastus arrives and challenges her to a competition. When Zing doubts her skills, Athlete Kitty comes to her rescue.
Badtz Maru and P.I. are determined to treasure hunt at the ancient Penguinese Temple. But they always get lost! Explorer Kitty tries to lead her friends to the treasure.
When the Cherry Town bridge breaks, the Beaver triplets have trouble deciding how to fix it. They’re going to need Construction Kitty’s help to put it back together!
When Keroppi disappears after a magic trick, Detective Kitty tries to track him down.