Hello Neighbor: Welcome to Raven Brooks
New girl Trinity, moves across the street from creepy neighbor, Mr. Peterson. She joins Nicky & their less courageous friends on terrifying stealth missions to find out what horrific secrets are hiding in Peterson's horror house basement.
New Neighbors
Trinity moves into the mysterious town of Raven Brooks, realizing her next door Neighbor is probably hiding something terrible. She teams up with Nicky and the kids from the Inventor's Club to find out the truth.
Trinity and Nicky get the gang together to investigate Mr Peterson who is definitely not a killer.
Nicky is gone. As the kids plan their next steps, Trinity gets an unexpected guest. Enzo proves he is brave.