Hello Ninja
BFFs Wesley and Georgie and their silly cat sidekick Pretzel transform into ninjas and enter a magic world, where they solve problems and save the day.
Cottontail Ninja
When a bunny that Wesley's parents are taking care of escapes into the backyard, the ninja trio try to catch it.
To retrieve Ryan's prized flying disc, Wesley and Georgie must work together and jump over hot lava.
After watching Wesley and Georgie dunk the basketball with ease, Baa-chan decides to challenge them by raising the rim even higher.
While camping in the backyard, Wesley and Georgie suit up as ninjas to find out what's making strange, spooky noises outside.
After Pretzel is accused of wrecking Mr. Mori's studio, Wesley and Georgie work together to clear his name.