Hemlock Grove
A teenage girl is brutally murdered in the small town of Hemlock Grove, where secrets lie and the darkest evils hide in plain sight.
Jellyfish in the Sky
A teenager is murdered in the woods of Hemlock Grove; evidence points to an animal attack but suspicions soon fall on newly arrived Peter.
Roman confronts Peter at the crime scene, finding common ground; Letha reveals a shocking secret; Olivia and Norman fall into old habits.
Christina discovers a new victim; Sherriff Sworn gets outside help from Dr. Chasseur; now a suspect, Peter joins Roman to find the killer.
Letha's interest in Peter takes a turn; Chasseur and Sworn's investigation hits a new low; Roman and Peter are a step ahead.
Shelley's connection to Dr. Pryce is further revealed; Destiny helps Peter understand the recent murder; the gala goes horribly awry.