Her Trajectory
Shu Yan (Li Mo Zhi) hasn't had it easy: after losing her family, she managed to become highly educated and successful, but ended up betrayed by both her boyfriend and her best friend. In a strange twist, Shu Yan finds herself reborn into the past – and this time, she won't be pushed around so easily. She decides to take back her power, fighting back against her former boyfriend and regaining her sense of self. She also meets celebrity Shen Wei Zhou (Dai Gao Zheng), who decides to help her achieve her goals, but he has a secret: he, too, was reborn into the past, and resolves to protect Shu Yan at any cost. As Shu Yan and Wei Zhou put their plans into action, they grow closer together, paving the way for romance between them.