High Class
The four secretive women appear at a high-class international school, located on a breathtaking island, to fight to keep their own interest.
Yeo-ul and Yi-chan persevere against persistent discrimination from HSC students' parents. The mysterious man appears at HSC, and Yeo-ul enlists the help of a private detective to investigate the truth.