Hillary
Sir Edmund Hillary was a bee-keeper, mountaineer, veteran, explorer, husband, father, and the first person to ever reach the top of Everest. This dramaportrays the life, loves, and losses of one of the most famous explorersof all time.
Standing Tall
Chronicles the early life of Edmund Hillary, from Tuakau to his meeting with George Lowe five years after the war.
Edmund Hillary finds a climbing equal in Sherpa Tenzing Norgay and finally feels he has met someone who has the same drive to climb the top of Mount Everest.
Edmund heads to Antarctica against the wishes of the British leader; Edmund returns to Nepal with his wife when tragedy strikes.