HIStory 5: Love In The Future
Tai Che Ni (Sean Chang) is a cheerful and diligent delivery worker in the year 2000. He has been given an item to deliver to a man named Hai Yi (Linus Wang). But something very strange happens to him – and he suddenly finds himself transported 22 years into the future...to the year 2022! He finds Hai Yi, the young heir to a massively lucrative business group empire. At first, Tai Che Ni is utterly distraught by the fact that he has been brought to the year 2022 – and longs to return “home” to 2000. But as he begins to spend time with Hai Yi, he starts to become attracted to him – and discovers a tender side to the business heir that many of his acquaintances have never seen before. Could he find happiness here in 2022? Or will the pull of the past separate this duo? Meanwhile, love could also be set to bloom between a seemingly cold-hearted company manager Liang Wen Hsen (Anson Chen), and the office’s newest recruit – a tender-hearted orphan named Lin Huai En (Jason Tauh). “HIStory5: Love in the Future” is a 2022 Taiwanese drama series that was directed by Nancy Chen.