Hitler's Bodyguard
This dramatic and in-depth series analyzes the motives and methodology of the individuals and organizations that planned to kill Hitler.
Prague's Black Front poses a particular threat shortly after Hitler becomes Chancellor as German Jews try to strike back against Nazi officials. But Hitler's security proved equal to the task of keeping him alive.