Hitori no Shita: The Outcast
Chou Soran leads a common college student’s life until he finds himself caught up in a terrible incident that happened in a small village.
The morning after the zombie attack, Soran returns to college. Houhou tells him that she'll be going to the same college he is, and she asks him to show her the power he used to fight the zombies.
Excited by his first chance at a date, Soran is easily deceived by Kenken and his Kinkou is sealed away. Natsuka, Ro Ryou, and Kenken capture him. Houhou and Josan come to save him. A battle begins as the helpless Soran is left tied up in the corner.