Hold-Up
An ordinary morning, a bank robbery intertwines the lives of the branch director, a star restauranteur, a pregnant young cop, an old policeman and other dozen characters. They will live for several hours in the company of four robbers with a very different profile.
On an ordinary morning, a bank robbery intertwines the lives of the branch director, a star restaurateur, a pregnant young cop, an old policeman and a dozen other characters.
Agnes, a young cop, brings supplies to the hostages; Mino, one of the four robbers, needs insulin, so Commissioner Bahktiar agrees to provide a dose in exchange for a hostage.
Alex enters the vault containing eight million euros; the hostages are still tied to each other, and they are blindfolded; the robbers prepare to escape through the basement.