Holiday Crush
The Jackal set their sights on Cape Town, South Africa, where they offer humorous, sarcastic and unfiltered commentary on the adventures of a group of young people during their extraordinary holiday.
While some romances are blossoming, others are already falling apart; Simone's behavior has deeply hurt Marta, who demands answers; a sudden comeback keeps The Jackal, La Pina and Diego glued to the screen.
The confrontation between Serena, Marta and Simone comes to an end; the group seems to have regained the peace they had at the beginning; but a new challenge lies ahead, one that may prove difficult especially for those less adaptable.