Holidazed
A neighborhood of families rushes home for the holidays, ready to share in the chaos and joy of the season.
Lucy and her sister Sylvie have been at odds since their Mom's sudden passing when they were kids; now, as adults, Sylvie's home for Hanukkah and wants to spice things up.
Linda brings home her younger boyfriend Evan for the holidays, to her family and ex-husband Robert's surprise; Robert and Evan may have more in common than not.
Gaby's family traditions are thwarted by Katie, her former high school bully and her brother's current girlfriend.