Hospital
After collapsing at work, crane driver Phil is becoming increasingly paralysed each day. One of the country's leading brain surgeons diagnoses him with a fast-growing brain tumour and decides to perform a potentially life-threatening operation to remove it.
In the immediate aftermath of the terror attack on Westminster Bridge, three miles away a major incident is declared at St Mary’s Hospital - the nearest of London’s four Major Trauma Centres.