Hot Yachts Miami
Exploring luxurious boats and featuring yacht brokers in a cut-throat industry; beginning at the Fort Lauderdale Boat Show, showcasing big characters, big deals and bigger boats.
Love and business collide in the world of Miami's yacht brokers; Vika's charmed by Nick, despite mentor Katya's warnings; rival broker Kaile's furious about Vika's dirty tactics, leading to confrontation; loyalties are tested in the fight to the top.
Miami's yacht brokers are still reeling from Vika and Kalie's war of words; tensions spill over in a beach bonding session.
Champagne and drama flow at Katya's birthday party on a luxury yacht; Nick is under pressure to prove his critics wrong but wonders if a blast from his past put the brakes on his and Vika's blossoming romance.