House of Ho
House of Ho follows the life of the Ho family led by patriarch Binh Ho and his wife, Hue Ho, a Vietnamese family who are living the American Dream in Houston, Texas.
Ho Sweet Ho
Meet the Hos, a Vietnamese-American family living large in Houston, as they grapple with multigenerational family drama that can't always be solved with money.
Judy takes a bold step forward in her journey to find independence. Staring down the barrel of retirement, Binh confides in Lesley.
As Judy and her father clash over her new relationship, Washington seeks marital help from his own relationship guru, his mother.
Outspoken youngest child Reagan Ho makes a rare appearance on a boys-only hunting trip; Lesley outs a shocking and shameful family secret.
Mounting family pressures implode at Judy's Lunar New Year party. Meanwhile, Washington's drinking becomes a family affair, forcing him to decide where his loyalties fall.