House of Horrors: Kidnapped
Imagine that in the blink of an eye your world has been turned upside down as you realize that you have been kidnapped. House of Horrors: Kidnapped tells the unimaginable horrors that victims endured after that fateful moment.
Newly engaged Nikki Ansley starts work at a convenient store to purchase her fiancé's wedding ring. On her first day, two masked gunmen enter the store and kidnap her and two of her friends. After a night of terror, Nikki's life is changed forever.
When successful Miami businessman Marc Schiller is ambushed by a gang of thugs in broad daylight, his nightmare is just beginning. Blindfolded and bound, Marc learns that the men hell-bent on killing him have a special kind of torture in store for him.
Alicia Kozakiewicz was a typical 13-year old who made friends in chat rooms. But when she agreed to meet Scott Tyree in person, she had no idea he was a 38-year-old sadistic pedophile.
Cynthia Vigil is a street-smart teen from Albuquerque... But a fateful meeting ends with Cynthia in chains and forced into the horrifying world of the Toy Box Killer a madman who, along with his girlfriend, subjects Cynthia to a world of torture and fear.