House of Kardashian
Focusing on three members of the Kardashian, this series confounds expectations and what we think we know about the Kardashians.
The Velvet Hammer
In 1960s San Diego, Kris Jenner dreams of finding a husband but after her marriage to Robert Kardashian ends, her ambitions are ignited.
Sex, Lies & Videotape
A sex tape of Kim Kardashian emerges, leading to a stratospheric reality show and catapulting the family's name around the world.
Kylie keeps the family relevant and becomes a Generation Z icon, but pressure mounts on the Kardashian dynasty to be socially responsible.