How I Escaped My Cult
Wendell and Vicky escape the physical and mental hold of their sadistic cult led by Warren Jeffs.
Habiybah goes deeper into the Nuwaubian Nation cult in order to escape from leader Dwight York.
Elishaba survives a bold escape through the frigid wilderness to break free from her family cult.