How She Rolls
Carrie Morey runs a growing business based on her mother's biscuit recipe, from different locations around Charleston, S.C.
Biscuits Rising ... in Charlotte
Carrie prepares to open a new Hot Little Biscuit location in Charlotte, N.C., and still make it home in time for her daughter's birthday.
As the coronavirus overtakes America, Carrie Morey sheds staff and runs out of flour, but she also discovers a new path to success.
Carrie and her employees visit a South Carolina dairy farm to see how buttermilk is made; Carrie makes biscuits with the farmer's wife.
Carrie makes shrimp and grits on the water with her father and creates a feast with her mother; Carrie and her friends host a girls-only dinner, recalling how they launched the biscuit empire.
Between meetings and creating recipes for a new cookbook, Carrie mentors a new online baker; Carrie meets with barbecue chef Rodney Scott to discuss business and collaborations.