How To Adventure
World-renowned explorer Riaan Manser takes celebrities on adventures throughout Africa.
The Surfing Midwife
Riaan meets up with Jeffreys Bay's surfing midwife, Margreet, and takes her out to experience something completely different, a free fall from 10 000 feet above the ground.
Riaan meets up with Cape Town chef Reuben to do some deep-sea fishing; fighting seals, big waves and the fish themselves.
Greg and Riaan canyon through the Storms River, jumping off cliffs, scaling rock faces and swimming in cold water to the other side.
After getting a puncture on the unforgiving Kalahari terrain, Riaan meets up with 4x4 expert Andre, and they head out into the wild Kalahari outback to take on the sand dunes and salt pans in Andre's customized 4x4.