How'd You Get So Rich
Joan Rivers knows a thing or two about indulgence, and that, combined with her well-known willingness to poke fun at anyone who crosses her path, makes her the ideal tour guide for this series. She scours the country in search of people who became wealthy in interesting ways, and if her pestering doesn't get her shown the door before she even enters it, she'll get a firsthand look at their lavish lifestyle and how these moneybags spend their cash.