I Am Not Okay With This
Angsty Syd navigates high school awkwardness, family drama and an unrequited crush on her best friend while trying to rein in her budding superpowers.
After Dina ditches her for Brad, Sydney spends the afternoon with Stan, learning there's more to him than she thought.
Memories of her father send Syd to a dark place; Dina finds herself torn between Syd and Brad at a party; Stan asks Syd a question.
During detention, Brad offers Syd a truce; an incident in the library leads to a high-stakes mission.