I Know I Love You
After a failed long-term relationship, Xu Nuo (Sun Yi) finds a kindred soul in Zhao Jin (Zhang Wan Yi), a veterinarian who is weighed down by family responsibilities – including demands to marry, like hers. As their friendship develops, they can't help but notice their romantic chemistry growing. Being together feels so right for both of them, but those around them disagree. Can they make their relationship work, or was it not meant to be? This 2023 Chinese drama series, adapted from the 2019 Korean drama "One Spring Night," was directed by Lu Yu Lai.